본문 바로가기

● T.S.C/블로그

Good Good Father - HOUSEFIRES II (Featuring Pat Barrett)





Good Good Father - HOUSEFIRES II (Featuring Pat Barrett)



-Good Good Father-


Oh, I've heard a thousand stories

오 저는 수 많은 이야기를 들어 왔어요

of what they think You're like

사람들이 주님을 어떤 분으로 생각하는지를요


But I've heard the tender whisper

그러나 저는 한밤중에

of love in the dead of night

부드러운 사랑의 속삭임을 들었어요


And You tell me that You're pleased

주님이 내게 말씀하셨죠

And that I'm never alone

주님이 나 때문에 기뻐하신다고,

나는 절대 혼자가 아니라고요


You're a good, good Father

당신은 좋으신, 좋으신 아버지이십니다

It's who You are,

그게 바로 주님이에요

 it's who You are, it's who You are

바로 주님이에요, 바로 주님이에요


And I'm loved by You

그리고 저는 주님께 사랑받는 자에요

It's who I am,

그게 바로 나에요

it's who I am, it's who I am  

그게 바로 나에요, 그게 바로 나에요


Oh, and I've seen many searching 

오, 저는 봐왔어요

For answers far and wide

많은 사람들이 이러 저리 다니면서 답을 찾는 것을요


But I know we're all searching

그러나 나는 알아요 우리가 찾는 모든 답들은

for answers only You provide

오직 주님만이 주신다는 것을요


‘Cause You know just what we need

왜냐하면 주님은 우리가 필요한게 무엇인지 

이미 아시기 때문이죠

Before we say a word

우리가 말하기도 전에요


Because You are

왜냐하면 주님은

perfect in all of Your ways

주님의 뜻에 완벽하신 분이세요

You are perfect in all of Your ways

주님은 주님의 뜻에 완벽하신 분이세요


You are perfect

주님은 우리를 향한

in all of Your ways to us

그 뜻에 완벽하신 분이세요


Oh, it's love so undeniable

오, 너무도 거부할 수 없는 사랑이에요

I, I can hardly speak

저는, 저는 말로 표현하기도 벅찹니다


Peace so unexplainable,

정말 표현할 수가 없는 평안이에요

I, I can hardly think

제가 생각해낼 수 없을 정도입니다


As You call me deeper still,

당신이 저를 불러주실수록, 더욱 깊어져 갑니다

As You call me deeper still,

당신이 저를 불러주실수록, 더욱 깊어져 갑니다


As You call me deeper still,

당신이 저를 불러주실수록, 더욱 깊어져 갑니다

into love, love, love  

사랑, 사랑, 사랑으로



-